Ако имате проблем со спиењето, овие продукти би можеле малку да ви го олеснат животот. Познато е дека одредена храна е одлична за конзумирање пред спиење бидејќи може да помогне за подобар сон, а сепак нема да ве надуе и поради неа да имате чуство на тежина во желудникот. Ова се некои  од тие продукти

СНЕГУЛКИ

Многу од нив содржат витамин Б6, кој докажано помага полесно и поудобно да спиеме. Секогаш се препорачуваат снегулки од цело жито, но и помало количество од некои кои не се цели е прифатлива.

НАУТ

Наутот од кој се прави хумус е совршен извор на триптофан и витамин Б6, кој доаѓа до зголемено излачување мелатонин. Затоа ако имате проблем со спиењето и ви треба здраво и нискокалорично решение, како ноќна храна, пробајте интегрален леб со хумус или неколку крекери со хумус.

БАНАНИ

Бананите се богати со триптофан и магнезиум, но и со калиум што докажано ги опушта мускулите и обезбедува мирен и цврст сон.

ПРОИЗВОДИ ОД ЦЕЛО ЗРНО

Бунгур, јачмен и останати цели жита исто така се богати со магнезиум кој го спречува постојаното будење во текот на ноќта. Исто така тој поттикнува и производството на инсулин, поради кој триптофанот во телото станува поактивен.

СЕМКИ

Семки од сончоглед, лен, сусам не е тешко да се варат во желуднукот, а содржат речиси исто количество триптофан како мискиркиното месо.

КЕЉ

Оваа супер храна богата со калциум овозможува да се зголеми нивото на хормон за спиење во нашето тело поради што многу полесно ќе спиете.

ЈОГУРТ СО МЕД

Од Американското здружение за спиење, препорачуваат комбинација на јогурт со мед (кој содржи смирувачка гликоза) како совршен лек за лекување на несоницата.